2011. október 19., szerda

The 5th and the 6th family :)

Na a 4 csaladdal, a Slingerlandsivel beszeltem a tegnap skypon, gyerekekkel is, az apaval is meg az Au-Pairjukkel is. Nagyon aranyosnak tunnek, eddig minden stimmel veluk. Kene vezessek, van egy terepjaro a szamomra, hetvege szabad, no curfew, aludhatnak nalam hetvegen a barataim(feltetel Aupairok legyenek). Apuka tanar egyetemen, a nagyszulei magyarok voltak, sokat jar Magyarorszagra, viszont nem beszel magyarul csak sok szot tud. Anyukanak is valami jo munkahelye van, valami cegnel, pontosan nem tudom mivel foglalkozik. Egy orat beszelgettunk, jol megertettem oket, nem volt gond. Kertek hogy szoljak ha mas csaladokkal is beszelek. Hja van takaritonojuk, nekem meg ha kell kis plussz penz bevallalhatok neha takaritasokat. Ez tetszett :) Egyedul egy dolog amitol felek hogy ketszer volt remachuk. Mind a ketszer a vezetes volt a gond. Egyik lany nagyon osszetorte az autojukat, a masik meg felt elvileg vezetni. Vagy valami hasonlo. Felek hogy az en vezetesi tapasztalataim se fognak nekik megfeleleni. Sajat autom van, napi szinten vezetgetek otthon, de csak kis varosokban. Igazi nagy forgalomban meg nem vezettem mint pl Budapest es ezert felek.
Fogalmam sincs mit tegyek, most kicsit osszevagyok zavarodval. Azert is mert utanuk meg ket csalad jelentkezett, 2 nap alatt 3 csalad, azt is nehez osszehozni kivel mikor skypoljak. A heten ejjeles vagyuk, reggel vegzem. Amire lefekudtem ra 3 orara kellhettem fel skypolni, almos is voltam nagyon...sza ilyen kornyezetben nem tudom nyugisan intezni ezt. Ha meg egyedul laknak, de folyton joves menes van, itt olyan nincs hogy csend. Na de szerencsere a barataim tegnap nagyon belatok voltak, pont akkor volt szunetuk mikor skypolnom kelett, de olyan csendben voltak, hogy eszre se vehettem hogy a szobaban voltak. Neha belegondolok most otthon lenne idom nyugodtan atgondolni mindent, skypolgatni, nezegetni a varosokat ahol laknak, jegyzetelni stb.... itt semmi listat nem is irtam a kerdeseimrol.....Mostmar kezd zavaro lenni az egesz, azt se tudom ki kivel van, muszaj keszitsek egy nagy jegyzetet roluk.....igaz meg tollam sincs....meg papir sincs (tudom viccesen hangzik), de majd kerek kolcson :P vagy ha valaki megy vasarolni hozatok :) A gepem a koyon megment, ujra kellett rakni a rendszert...most se mukodik tokeletesen.....a netem szar...lassu....A masik meg ha nincs melo akkor mindig buli van, ha nem akarok menni ugyis ott kotok ki, mint tegnap ejjel nem volt sok munka, 12 kor vegeztunk, lefekudtem, de ugyis kiszedtek az agybol......4-5 korul hazakerultunk....alvas...keles....fozes....takaritas...mosas....skype....ujra melo....azt se tudom hol all a fejem....iilyen helyzetben alig tudok konccentralni erre az Amerikas tortenetre, legszivesebben csak akkor valasztanek csaladod ha hazaerek.....na mindegy.....valahogy lessz, ilyen korulmenyek kozott is probalom a legjobbat nyujtani, a legjobbat kihozni magambol.
Na egyebkent a masik ket csaladrol egyelore csak annyit, hogy az egyik Chicagotol 30 percre van, Highland Park, Illinois. Szulok foglalkozasat nem tudom, 2 gyerek van.
A masik meg New York Citytol 30 percre Pelham Manor, New York. Mindkett szulo tanar, 3 gyerek.
Ezzel a ket csaladdal meg nem beszeltem. Egyikkel holnapra beszeltunk meg idopontot, a masikkal most probalunk eggyeztetni valamikorra.
Kb ennyi.
Sza most lepek, 1 ora s melo.
Minden jot mindenkinek. Puszi

2 megjegyzés:

  1. Szia Dalma,
    Én is a vezetéstől féltem a legjobban, mert a jogsim megszerzése után itthon körülbelül 3-szor vezettem... Kint iszonyú egyszerű vezetni, főleg az automata váltó miatt, minden kocsiban az van. Minden táblára ki van írva betűkkel is a jelentése, pl. ONE WAY (egyirányú), nemcsak a nyíl. Itthon azóta sem vezettem, nem mernék...:)
    Pelham Manor iszanyú közel van NYC-hez és Highland Park is Chicagohoz. Remélem azóta tudtál beszélni ezekkel a családokkal is!
    Üdv., Csilli

    VálaszTörlés
  2. Szornyen felek a vezetestol odakint....nem tudom miert...pedig otthon rendszeresen vezetek, csak nem forgalmas varosokban...es felek hogy ott nem leszek kepes jol vezetni....de azert koszonet a batoritasert, kicsit megnyugtattal. Irok egy bejegyzest is hogy alakul a csaladokkal.
    Udv: Dalma

    VálaszTörlés