2011. október 5., szerda

The 3rd family-Cleveland, OH

Na ma ujra jelentkezet egy csalad, Cleveland, Ohio. Tul sok mindent nem tudok meg roluk, 3 gyerek van. (10,6,4). Apa ugyved, anya sebesz :) Napi 7-8 munkaora, hetvegem mindig szabad lenne teljesen, fizetnek a gym berletet nekem is, ahova ok is jarnak ha szeretnem. Lenne egy auto a szamomra, hordozni a gyerekeket, vagy szemelyes celra is. Kertem, hogy kuldejenek kepet a hazrol...erre a valasz az volt hogy sajnaljak, de nem kuldhetnek.....nem ertem mi van ebben? Nem illik ezt kerni vagy mi???? Egyelore valaszoltam, erdeklodom...de ennyi....nagy eselyt bennuk sem latok, es igazabol a hely miatt. Nem szeretnek Ohioban lakni.....az en alom Californiai, New Yorki vagy Floridai csaladom nem akar eljonni :( Most kicsit osszezavarodtam, hogy vegig ilyen valogatos leszek-e....de ugy gondolom a hely is fontos....tenyleg nagyon szimpinek kell a csaladnak lennie ahoz hogy pl egy Ohioi vagy Pennsylvania csaladot valasszak. 

1 megjegyzés:

  1. Szia, most találtam meg a blogodat. Azóta mik a hírek? jelentkeztek új családok?

    VálaszTörlés