2012. április 7., szombat

Autoberles....es irany San Antonio.....!!!

Na keddnel maradtam el, este igyekeztem suliba.... es hat a suli zarva, a tornado miatt.... de hat nem is ertem miert mivel  a tornado 3 elott volt az oram meg 7kor kezdodott volna, akkora meg mar minden veszely elvolt mulva...... Igy sulibol hazafele jovet beugortam a TjMaxx be, szeressem en azt az uzletet, mindig talalok valmi kedvemre valot. :) 

A Dollar Tree be vettem gyujtot ugyanis elterveztem hogy ma megveszem elso doboz cigimet itt Amerikaban ket es fel honap utan. :) Nagy meglepetesemre a gyujto vasarlasnal kertek a szemelyimet...hat ilyen nincs mondom...hogy meg ezert is megkell bizonyosodjanak rola hogy nem vagyok 'under age'. Egyik benzinkutnal hamar le is parkoltam.... es vettem egy doboz hosszu szallu marlborot. 5,11 dollar volt ami romaniai penznembe atszamitval ugy 16 lej. Otthon amikor eljottem mar 12 lej volt, de folyamatosan viszik fel az arat ott is. Nem szornyu a kulombseg. Ket szall cigit hamar el is szivtam spanyol zene hallgatas kozben.... hu de mennyire jol esett. Buszke voltam ra hogy itt nem nagyon cigizek (csak utobbi ket - harom hetben par szall az Iraqiakkal az is csak szombaton).... de ezutan fogok, tulsagosan hianyzik nekem itt.... Persze gyerekek elott soha, munkaidomben sem sot meg a haz korul sem... csak este amikor epp fitnessbe vagy suliba megyek...na meg hetvegen. :) Minden rosszba van kicsi jo..... ha cigizek nem kivanom annyira az edeseget... :) ... igen a cigi hianyara is fogom egy kicsit hogy ilyen hamar sikerult ennyi kilot felszednem.... Igazabol ha visszaemlekszem Angliara egy par honapig ott se cigiztem, de aztan lassan csak elkezdtem.... szerintem mai napig se tudja az akkori host csaladom, hogy en cigiztem. Egyebkent ha az itteni megtudna se lenne gaz, azert nem fogom elmondani, de mar beszeltunk rola tobbszor is hogy otthon cigizgettem.... Cigizes alatt eszembe jutott, hogy otthon a volt munkahelyemen (Lobogo Panzio) milyen jol esett egy egy szall cigi melo utan korbeulve az asztalnal kozben megbeszelvel az az napi torteneseket... :)

Szerda: Egy gyerek helyre jott, igy csak Christian maradt itthon. Host apa meg igy is 1,5 orara elengedett a 3 perc vezetesre levo fitnessbe :) Este suli, tudjatok az inggyenes, ez volt a 'bucsu party'... mindenkinek vinnie kellett valami desszertet a sajat orszagabol... hat en itt nem altam neki sutni, igazabol nem is tudtam volna, anyunak neha segitettem de egyedul azert nem menne :) :) Igy csak vettem egy nagy doboz muffint ha ha... ez aztan pontosan 'erdelyi' suti...:) Pedig ha tudnek sutni ugy megmutatnam itteni csaladomnak is hogy otthon mi miket keszitunk..... (anyu sokat szokott sutni)....host anyamnak a tudasa: muffin vagy a cookies (keksz).

Na ugrok is pentekre, mara. Gterekek nem mentek suliba. Host apaval megbeszeltuk hogy takaritast a szomszednal nem kell lemondanom, igy gyerekeket megreggeliztettem, feloltoztettem azt le is leptem de csak ket orara. :) Host apa a gyerekekkel elvitt az Enterprise helyszinere, elhozni az autot amit bereltunk.  Szerencsere minden rendben volt, ide adtak az autot... ugy feltem attol hogy valamiert meg sem lessz auto. :) Teljes biztositas van, ha neten, Isten mencs.....baleset lenne, amire nem fog sor kerulni.... de a lenyeg hogy meg akkor sem kell semmit fizetnunk, igy kicsit megjobban megnyugszik a lelkem. :) Az ott dolgozo szemelyzet ennyit mondott ha ez az eset felmerulni hogy : "Just bring back the key and say SORRY" Ha ha :) Nagyon jopofak voltak, ket fiatal csaj es egy fiatal srac dolgozott ott, a csajszival a heten beszeltem telefonon, egybol rajott hogy ki vagyok....ott kerdezoskodtek stb.....mondtak hogy birjak az akcentusom :) Host apa vegig vart kint a gyerekekkel az autoban, hogy legyen biztos van mivel hazamenjek, mert onnat ok mentek moziba. Ime az auto. Lecserelnem kis Kia-mat ra mit ne mondjak :)




Hazafele megalltam a One Dollar Tree nel azt hamar vasaroltam nehany edeseget, kepeslapot kosarat a gyerekeknek Husvetra. Hat ezt csak ugy osszedobtam utolso par percben, nem nagy dolog "just a little something".


Nah jo mostmar lepek is, rohannok felszedni a lanyokat. 4 en megyunk....de sajnos Gulnaz visszamondta az egeszet, igy egy masik brazil lany csatlakozik hozzank. Meg jo hogy talaltam valakit legalabb igy kevesebb a berles + szallas. Gulnaz miatt pedig kicsit csalodott voltam, nem vartam ezt tolle, pont azert mert o volt az aki mindig nyugul hogy menjunk valahova es hogy hetvegen ne dolgozzak mert akkor nem tudunk sehova menni stb..... Es pont o az aki vissza mondta, meg mindig nem hiszem el...... igy egyedul en fogok vegig vegig vezetni, kivanjatok sok szerencset nekem, kicsit felek, de menni fog tudom, ugyes leszek es nagyon nagyon ovatos....ha nem kezdek el tavolabb is menni akkor itt ragadok Friscoban egy evem alatt, es azt nagyon nem szeretnem, tehat epp itt az ideje hogy hosszabb tavolsagra is mereszkedjek, elvileg 5ora 15 perc amig odaerunk, 480 km. Gondolkodtam nagyon rajta igy hogy csak en tudok vezetni visszamondjam -e de annyira akartak a csajok menni hogy nagyon, nem akartam csalodast okozni nekik. Foleg Edita miatt akinek rematche van, meg uj csaladot nem talalt, szoval az is lehet ez az utolso hetvegenk egyutt, ha nem is akkor utolso elotti. :( :( Szoval innkabb erte van most ez a hetvegi kiruccanas.

Egy masik csapat is megy San Antonioba pont ezen a hetvegen, mar elvileg ok ott vannak, igy ismerem oket, es irtak hogy jo lenne egyutt bandazni, sza mindenkepp ha megerkezunk irok nekik.

Flo hat nagyon szeretnem ha sikerulne talalkozni veled, neked is irok ha megerkeztunk, Austinos terv elmaradt, ujrafoglaltam mindent San Antonioba mind ket ejszakara, sza vasarnap delutanig ott vagyunk, remelem csak sikerul par orara talalkozni.

Udv mindenkinek, es Kellemes Husveti Unnepeket. Puszi :*
Szoritsatok nagyon minden rendbe legyen!
Dalma


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése