2012. január 31., kedd

Driving...driving....and driving!

Na ma nagyon jol indult a napom. Reggel 7 kor kezdtem, gyerekeket elokesziteni suliba (hat nehez volt kirancigalni az agybol oket, ugy huztam le a takarot roluk, mar ezt sa tudtam hogy mit talaljak ki hogy vegre felkeljenek) , elsetalni az ikrekkel a suliig, mivel az csak 5 percre van. Utana meg elvinni az 5 evest autoval a suliba, ami ugy 20 perc. Host apa vezetett, jovet biztos voltam, hogy atadja nekem, hogy a gyerek enm volt ott, de sietett haza mert a telefonjat otthon felejtette es valami fontos uzleti hivasa volt Angliaba. Amikor hazaerkeztunk, azt mondta, hogy van 3 feladata a szamomra. El se tudtam kepzelni, hogy mi lehet.
1. Menj el egyedul a konyvtarba ird le nekem a nyitvaltartasi idot es gyere haza!
Huhhh...hat a szivem nagyot dobbant, hisz meg egyedul nem vezettem, konyvtar ugy 15 percre van, de tudjatok nekem nagyon nehezen megy, mivel otthon csak egy sav van, nincs ekkora forgalom stb.....Feltem, de nekivagtam....megegyszer lecsekkoltam a terkepen merre kell mennem, hol kell elternem stb.... mivel nincs meg gps! Es sikeresen meg is erkeztem a konyvtarba, boldogan leirtam a nyitval tartast azt indulas haza. Buszke voltam magamra :)
2. Menj el Harrison iskolajaig, a parkolo sarkaba van egy kis feher epulet es ird le nekem, hogy mit ir azon az epuleten! Azon az uton kell menned amit ma reggel mutattam!
Nah ez mar kicsit tavolabb van a konyvtartol, bonyolultabb is.... de remeltem, hogy kepes leszek ra! Ma reggel mutatott egy uj utat amin Harrison iskolajahoz tudok menni. Ez sokkal egyszerubb mint a masik, amit nekem tanitott :) Ma reggel vitt el azon, utana meg parancs volt hogy ott menjek. Kerdeztem hogy miert tanitotta meg nekem eloszor a legnehezebbik utat az iskolahoz......a valasz az volt hogy csak egyszeruen azt akarta hogy a nehezebbett tanuljam meg eloszor...utana meg nagyon konnyunek fog tunni a masik :) Hat igy is volt.
3. Ujra vissza a konyvtarba, igenyeld a kartyat es hozz magaddal konyvet vagy valamit! Most a maik uton gyere haza a konyvtarbol!
Nah ez konnyunek tunt.... Meg is van a kartyam a konyvtarba (Jo otlet volt), ki is vettemnehany dvd.....hat mi mast mint a Sex and the City t :) A harmadik es negyedik evadot, a harmadikot talan lattam, de ujranezem..... Egyebkent meg itt van velem magyarul az egesz sorozat, meg nem neztem bele miota itt vagyok.....de nem is fogok.....Felfogadtam magyar filmet nem fogok nezni :) Pedig annyit osszegyujtottem mielott jottem el:) A haza utat is konnyen megtalaltam....hjo na azert feltem, hogy nehogy eltevedjek, de nem volt gaz! Azert meg nagyon messze nem merek menni, foleg ha nem ismerem az utat! De ha lessz vegre GPS akkor majd elmerek menni ide oda batrabban.

Nah jo kis feladatok voltak mara, es igy olyan izgi is volt, hogy kaptam feladatot hozza...nagyon birtam. Amikor hazaertem epsegben mindig tapsolt, gratulalt hogy na latod megtudod csinalni :) Minden nap fogok gyakorolni, ugy erzem menni fog :)

A tegnapi talalkozorol. 6 kor kelett talalkozzunk a Cheesecake Factory elott a tobbi lannyal. Kivancsi voltam rajuk e shogy hanyan megyunk el a talalkozora. Mar 4 korul host anya ledobott a mall-nal, (Oda meg nem probaltam vezetni, de hamarosan talan a heten megprobalok, muszaj, kedvenc helyem lessz) akartam kicsit vasarolni, na meg vissza is akartam cserelni egy felsot masik szinre (sikerult) :) Egy kis edes csikkos szoknyaba szerelembe is estem, rogton megvettem. :) Na meg megint volt egy ket jo learazas.... ha igy folytatom, haza se tudom cipelni a sok ruhat....meg egy hete alig mult el hogy itt vagyok s mar jol bevasaroltam. :) 5 percet kestem, igy a lanyok mar bementek.... de egybol ket lany irt nekem ( Sofia Svedorszagbol, es Maike Nemetorszagbol) smst hogy hol vagyok, hianyolnak, nem talalom a cheescake factoryt? Nagyon aranyos volt tolluk. Csak Facebookon beszeltunk meg es aggodtak h kesek mi van velem.  Sofiaval egy Clusterhez tartozunk, de vele is meg ugye csak facebookon beszeltem. O mar delbe irt ha akarom ertem jon, itt el Friscoba o is, 20percre tollem. Nah de a lenyeg hogy amikor bementem ... probaltam  nezni hol ulnek...nem lattam, azt nem nagyon akartam maszkalni az asztalok kozott....megkerdeztem egyik pincert....hogy egy lany csapatot keresek..egybol tudta odavezetett...hat 14 en gyultunk ossze. Ez hihetetlen. Jo volt mindenkivel egyet beszelgetni, voltunk egy paran ujak, de felenel tobben mar ossz ota itt vannak. Es min ne mondjak hogy a 14 szemelybol 8 szemely nemet lany volt. Hihetelen milyen sokan vannak itt a nemetek. Egy ket szemely beszelt eleg sokat nemetul, de volt egy nagyon rendes nemet lany, o mindig rajuk szolt hogy in english please :) Hja meg a cheescake amit rendeltem nagyon finom volt.....van egy olyan erzesem hogy sokat fogok oda jarni :) Na a lanyokkal ugy valtunk el hogy jovo vasarnapra is betervezunk valamit. Vegul Sofia hazavitt, orultem neki, mivel nem nagyon akartam zaklatni host csaladom, hogy jojjenek ertem. Az uton meg sokat beszelgettunk, a haz elott is.....megbeszeltuk hogy szerdan egyutt megyunk el a suliba hogy valami kurzusokra jelentkezzunk..... igazabol atgondoltam es ket kurzust szeretnek egyszerre tenni, most kezdesbol csak angolt, majd lehet a kovetkezo semesterben mar mast fogok valasztani :) Egyik kedden es csutortokon lenne 7 tol 9:30ig talan, masik meg szombaton 9:30tol12ig. Ez neten neztem ki, de mivel ezen a heten kezdottek..igy nem tudom hogy csatlakozhatome hozzuk...vagy megkell varjam a februar 14i kezdest....hjo lenne ha mar szombaton mehetnek...

Nah jo lepek.....mara ennyi eleg.... Johet a Sex and the City vegre angolul :) Puszi mindenkinek. Dalmi



Cheesecake Factory elott



A lanyokkal a talalkozon



:)



Svenjaval a Cheescake Factory-ben



:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése