2011. december 8., csütörtök

Mikor erkezik meg mar az a vizum papir?

Na szoval meg nem erkeztek meg a vizumhoz szukseges papirjaim, legalabbis gondolom, hogy nem mivel nem jelentkezett a Vasarhelyi iroda. Igazabol ma Lujzi (az irodabol a magyar no aki segit nekem, nagyon kedves, korabban irtam rola) ramirt yahoon hogy o is kirandulni volt es hogy ne haragudjak h nem jelzett. De mire eszrevettem mar keso volt. Na mindegy holnap majd irok neki. Sza nagyon remelem hogy pentekig megerkeznek a papirok, szeretnem mihamarabb letudni mar azt a vizum interjut, hogy tudjam hogy akkor mivan. Nezzek mas melo utan vagy nem lessz ra szukseg. Igazabol ugy is mindegy lett volna nekem ha mar a het elejen megjon is, mivel en is Magyarorszagon vagyok, hetfore erek haza. Nagyon szeretek itt lenni a tesomnal, a masik noveremekkel jottem akik otthon elnek, sza most mind a harman egyutt lehetunk a gyerekekkel. Imadom az unokaocseimet, egyszeruen ennivaloak.  A masik dolog amit imadok itt az a vasarlas. Vegre normalis uzletek, ahol lehet jokat shoppingolni. Komolyan mondom, otthon alig vasarolok, csak akkor ha tenyleg nagyon szuksegem van valamire, vagy pedig a varosban rohangalva meglatok egy kirakatba valami jot. De ez is ritka. Igazabol a nagy ruha bevasarlasokat mindig itt intezem el. A tegnap be is szereztem egy tuti kis Bershka kabatot, olyan buszke vagyok ra. Egyebkent annyira hianyoznak az uzletek ahova Angliaban jartam, imadtam ott is vasarolgatni, hetente elmentem egy kis shoppingolasra. Ha szomoru voltam vagy esetleg honvagyam volt akkor is mindig vasarlassal viditottam fel magam. Mar nagyon kivancsi vagyok az Amerikai kinalatra is. Biztosan lesznek jo kis uzletek. Hjaj mar ugy varom :)
Na igen mivel Dec 2tol ugye magyar allampolgar is lettem ezert igenyelhetnem az utlevelet is. Utanna olvasgattam, egyik oldalon azt talaltam, hogy szukseg van a magyar anyakonyvi kivonatra (amit otthon ket honap mulva kapunk meg az eskutetel utan), a masik oldalon meg hogy nincs ra szukseg eleg a Honositasi okirat. Mar elegge osszevoltam zavarodval, ra is kerdeztem otthon es a valasz persze az volt hogy meg varnom kell az utlevellel amig megjon az az anyakonyvi kivonat. Hat merges is voltam, mivel ugy terveztem hogy a heten amig itt vagyok beadom a kerelmet. Igy persze nem is hoztam ki az okiratot. A tesom itt adta be a kerelmet a magyar allampolgarsagra es neki mondtak h hulyeseg h megkell varni az anyakonyvi kivonatot, mivel nekunk a honositasi okirat is eleg.....na jo erre meg megint kibuktam, hogy elkellett volna hoznom azt az okiratot s akkor most elintezhettem volna........na mindegy. Ettol fuggetlenul a vizumot eloszor azt ugyis otthonrol Romaniabol fogom mar kerni....ha nem jonne ossze akkor meg beadom a kerelmet a magyar utlevelre,, es probalkozok innet. Kepzeljetek tegnap irt emailt a jovobeli Community Counselor-om Dallasbol. Nagyon kedves levelet irt, hasznos informaciokkal a kornyekrol. A Counselorhoz tartozo Au-Pairok adataikkal, emailcim, telefonszam, stb. Jan 14 en harman erkezunk Frisco kornyekere az APIAtol. De a facebook  AuPair in Dallas Area oldalon meg talaltam lanyokat akik Januar 12kor erkeznek az AC tol, az egyik nemet lany 10 percre fog lakni tollem. Sza leszunk egy paran ujjak a kornyeken. Probalok mar most kapcsolatban lenni veluk. Na jo megyek majd mostmar csak akkor jelentkezem ha mar megvannak  a papirok es az interju idopont. Jo ejt. HUG :)

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon jó a blogod! Még csak most találtam rá, de ezentúl is rendszeres olvasód leszek és várom az újabb bejegyzéseket. :)

    Én Svájcban vagyok au pair, ha érdekelnek a kalandjaim olvass bele a blogomba :)

    Jó készülődést, hamarosan indulás! :))

    VálaszTörlés
  2. Koszonom szepen Agica! Megkeresem a blogodat. Hat ugy igazabol van nekem meg mit fejlodni e blogolas teren, soha nem voltam egy nagy iro. :) Na de majd lassan belejovok, az ev hosszu. :) Udv: Dalma

    VálaszTörlés